لوزستان

داستان های ذهن من

لوزستان

داستان های ذهن من

غذایی لوزستانی

سلام   

دوستان امروز می خواهم یه غذای لوزستانی به شما یاد بدم به نام  عسنرت



مواد لازم عسنرت



ذرت                     یک قوطی

نخد سبز                یک قوطی

سیب زمینی           3عدد کوچک

هویج                     2عددمتوسط

کاهو                                 2برگ

پیاز                       1 عدد کوچک

عسنرت را چگونه تهیه کنم

  سیب زمینی ها را به صورت نگینی خرد کرده و سرخ کنید.

هویج هارا به صورت دراز خرد کرده وسرخ کنید.

ذرت ونخد سبز را بگذارید تا بجوشند.

پیاز را کوچک کوچک خرد کده وسرخ کرده.

ته ظرفی را که می خواهید عسنرت را در آن بریزید رابا دوبرگ کاهو خوب بپوشانید.

ظرفی گرد برداید و همه چیز را در آن مخلوط کنید.

بعد همه ی مخلوط را به آرامی بر روی کاهو ها بریزید .

می توانید به مخلوط خود سس سفید یا اب لیمو یا روغن زیتون اضافه کنید . البته خالیش خوشمزه تره

 نوش جان



نظرات 4 + ارسال نظر
رهگذر یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 07:58

پو پو جان
املاء چند میشی معمولا
نخد نخود

خوب حالا یه <و> نگزاریم چی می شه مثلا

سلام یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 07:54

منم خوردم واقعا خوشمزه

بله واقعا خوشمزه است

باران شنبه 30 آذر 1392 ساعت 13:55

لوز لوز(سلام)من که از خوردنش لذت بردم .منم میام لوزستان

سلام بله واقعا خیلی خوشمزه است

بانو جمعه 29 آذر 1392 ساعت 12:11

من درست کردم خیلی خوشمزه است

ممنونم که درست کردین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.