لوزستان

داستان های ذهن من

لوزستان

داستان های ذهن من


سلام .

دوستان می  خوام ازاین به بعد توی وبلاگم شعر داستان های زیبا بنویسم

البته بعضی هاش مال لوزستان نیست

لوزهای زیبا


سلام

دوستان می خواهم لوزهای زیبا که یکی از جاهای دیدنی لوزستان است به شما معرفی کنم

دوستان لوزهای زیبا یک شهر بازی است که مردم می توانند بروند انجا بازی کنند.

 یکی از بازی ها ی انجا این است که می روی انجا تورا به شکل یکی از شخصیت های کار تونی در می اورند برای مثال سیندرلا بعد تو باید نمایشش را جلوی چند نفر از کسانی که همراه تو  امدند  اجرا کنی اگر دوستانت خوششان بیاید به تو ده امتیاز می دهند اگر هم خوششان نیامد صفر امتیاز می دهند.

این شهر بازی بازی های دیگری نیز دار که من تا به حال با ان ها کار نکردم.امیدوارم شما روزی با ان ها کار کنید.

خدا حافظ

جاهای دیدنی لوزستان


سلام

دوستان می خواهم چند تا از جاهای دیدنی لوزستان را به شما بگویم

بازار لوزها

لوزهای زیبا

قصر لوزی

امروز فقط نام بردم از فردا کامل توضیح می دهم

غذایی دیگر

سلام دوستان ....مثل اینکه بعد از نوشتن غذایی لوزستانی در وبلاگم خیلی ها اون را درست کردن بخاطر همین من میخواهم غذای دیگر  ی بنویسم به نام سالاد سیب زمینی البته این غذا لوزستانی نیست ولی بین لوزستانی ها    خیلی معروف است

مواد لازم برای سلاد سیب زمینی

               

کاهو                       یک عدد

سیب زمینی                    2عدد متوسط

قارچ                        10 عدد کوچک

خیار شور                  3 عدد کوچک

تهیه سالاد سیب زمینی

کاهو هارا شسته ودرشت درشت خرد کرده

سیب زمینی را آبپز کرده ونگینی خرد کرده.

قارچ ها را شسته و خرد کرده .(توجه داشته باشید که خام خام خرد کنید)

خیار شور هارا شسته وخوردکنید.

در اخر همه چیز را با هم مخلوط کنید وبا سس بخورید

 نوش جان