لوزستان

داستان های ذهن من

لوزستان

داستان های ذهن من

غذایی دیگر

سلام دوستان ....مثل اینکه بعد از نوشتن غذایی لوزستانی در وبلاگم خیلی ها اون را درست کردن بخاطر همین من میخواهم غذای دیگر  ی بنویسم به نام سالاد سیب زمینی البته این غذا لوزستانی نیست ولی بین لوزستانی ها    خیلی معروف است

مواد لازم برای سلاد سیب زمینی

               

کاهو                       یک عدد

سیب زمینی                    2عدد متوسط

قارچ                        10 عدد کوچک

خیار شور                  3 عدد کوچک

تهیه سالاد سیب زمینی

کاهو هارا شسته ودرشت درشت خرد کرده

سیب زمینی را آبپز کرده ونگینی خرد کرده.

قارچ ها را شسته و خرد کرده .(توجه داشته باشید که خام خام خرد کنید)

خیار شور هارا شسته وخوردکنید.

در اخر همه چیز را با هم مخلوط کنید وبا سس بخورید

 نوش جان

نظرات 5 + ارسال نظر

آفرین چه کدبانویی هستی شما

ممنون

نسترن چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 22:46

و با تشکر از زحمات بی دریغ خواهرم نسترن

خب بابا

باران چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 18:10

وای دهنم آب افناد دلم به تاپ تاپ افتاد

رهگذر سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 16:15

سلام
پوپو جان یه پا آشپز شدی ها

آرررررررررررررررررررررررررررررهههههههههههههههههههههههه

mehran دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 15:52 http://www.mashinsavar.ir

لوزستان چیه دیگه ؟

لوزستان چیزی نیست.یه سیارست.برای فهمیدن به اولین نوشته ی من سر بزنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.