لوزستان

داستان های ذهن من

لوزستان

داستان های ذهن من

سلام به لوزستانی هااا

سلام


سلام به دوستانی که به تازگی با کره ی بزرگ لوزستان آشنا میشوند.

شما نیز میتوانید در قسمت نظرات به عنوان یک لوزستانی داستان کوچکی بگید تا من از آن استفاده کنم.

دوستان ;من هر روز داستان هایی مینویسم تا برای چند لحظه هم که شده از دنیای واقعیت ها به دنیای تخیلات برویم.

امیدوارم از داستان های من لذت ببرید..

نظرات 6 + ارسال نظر
امیرحسین چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 17:04

موفق باشی عسل جان

فرناز سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 20:59

سلام....عسل جان به منم یه یه اسم بده و از اون اسم تو داستانات استفاده کن...

لیهوک...
مرسی لیهوک جووونم!

رهگذر سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 16:53 http://www.namdarioon.blogfa.com

سلام
دختر قشنگ و خلاقم
امیدوارم یه روزی سری داستانهای لوزستان جهانی بشه تا مردم دنیا با تخیلات شما اشنا بشن

ممنونم بابا جون امیدوارم به کوری چشم زمزک ها این اتفاق بیفته!
میدونی که زمزک ها دشمن لوزستانی هان!!!

سروش سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 16:36

سلام عسل جان
با آرزوی موفقیت برات عزیزم
منتظر داستان های زیبا هستیم واگرشد داستانی هم ما میذاریم
موفق باشی همیشه گل دختر

ممنونم من هم منتظر داستان های خلا قانه ی شما هستم

باران سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 16:36

به به دختر قشنگم..
خالق آثار لوزستان!!
امیدوارم موفق باشی...

ممنونم مامان جونم

نسرین سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 16:29

سلام...من میتونم به عنوان یک لوزستانی اسم داشته باشم؟
و از این به بعد با اون اسم نظر بزارم؟

بله..اسم شمارو با شاه لوزستان در میان میزاریم تا ایشون انتخاب کنند..
اسم شما:لوهک 1 است!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.