لوزستان

داستان های ذهن من

لوزستان

داستان های ذهن من


سلام دوستان      بازم مدرسه ها شروع شد  امتحانا دنبالش اومد  انقدر زود اومد که حتی وقت نکردم بعد 2 ماه یه سر به لوزستان بزنم  طی نامه هایی که از لوزستان به  دستم رسید فهمیدم  که مدرسه ها در لوزستان  شروع نشده وبرخلاف ایران 3 ماه میرن مدرسه و9 ماه تعطیلات دارن  فهمیدم که بچه ی سوم پادشاه  دنیا امد  وزیر اعظم ازدواج کرد نامه ای هم فردا به دستم می رسد امیدوارم  که خبر های خوبی در راه باشد فعلا بای بای

نظرات 3 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 19:09

رهگذر یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 15:03

سلام پو پو
خوشحالم که به وبب سر زدی
اونقدر از لوزستان بی خبر بودم که ویتامین لوزم افت کرده بود

منم همین طور

باران شنبه 2 آذر 1392 ساعت 22:35

دخترم من نگران این سیاره شدم یکم همچین عقب مونده نیستن ؟ خدارو شکر ما درسیاره ی زمین هستیم .برای چی بیداری اینجا زمینه بروبخواب

باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.