لوزستان

داستان های ذهن من

لوزستان

داستان های ذهن من

خوش تیپ ها

سلام دوستان لوزستانی میدانم از دیشب خیلی ها دوست داشتین در مسابقه ی خوشتیپ های لوزستان شرکت کنید!
اولش قرار نبود این مسابقه از سیاره های دیگه شرکت کننده بپذیرد اما طی مکاتبات  من با پادشاه قرار بر این شد که از سیاره زمین که لوزستانی زیاد دارد عضو پذیرفته بشود...
اگر دوست دارید شرکت کنید به سوالات زیر پاسخ دهید:
1_نام و نام خانوادگی
2_شما چه تیپی را دوست دارید/شما چه تیپی را دوست ندارید؟
3_شما لباس محلی دارید؟

*لطفا با دقت جواب بدهید.
خدا نگهداروشب بخیر
نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 20:23

نسرین لوز لوزه
تیپ کلاسیک و خانومانه
خیر ندارم

شما هم یک شرکت کننده هستید

رهگذر پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 11:20

من داوطلبم
اسمم رهگذر
تیپ:مثل خودت

شما هم یک شرکت کننده شدید

باران سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 22:54

منم میخوام شرکت کنم

اسمم :مامان عسل

تیپ : مثل تو تپل مپل رو دوست دارم ولی اصلا اونایی که برای تیپشون کلاس میزارن دوست ندارم. منتظر دعوت سیارتون هستم

شما هم یک شرکت کننده شدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.