لوزستان

داستان های ذهن من

لوزستان

داستان های ذهن من

سلام دوستان تا الان  یک نفر توی مسابقه ی خوشتیپ ها ثبت نام کرده  شما هم تا وقتش تموم نشده ثبت نام کنید دیگه !!!!!  دوستان اگه دلتون می خواد تو پیجم مسابقه های جور واجور  بزارم  توی نظرات بهم بگین .  از لوزستان خبری ندارم که جدید باشه   ولی می خوا م براتون اخر هفته ی یه زمزکی با اخر هفته ی یه لوزستانی    را تعریف کنم.                               زمزکی صبح ساعت  6 از خواب بیدار می شود کار می کند تا ساعت 9  . ساعت 9 صبحانه می خورد  بعد کمی تلوزیون اخبار .ساعت 12 تاساعت 3 مدرسه ی روزهای تعطیل  ساعت 3 ناهار خوردن  کمی خواب  ساعت 5 تا7 نوشتن مشق ها برای فرداساعت 7تا9 تمیز کردن حیاط که کار  هفتگی زمزک هاست ساعت 9تا10 شام خوردن با خانواده بودن ساعت 10 خوابیدن لوزستانی  صبح ساعت 10 بیدار می شود صبحانه می خورد تلوزیون نگا می کند ساعت 12 تا2 حمام می کند و کارهای نظافطی اش را انجام می دهد ساعت 2 تا3مطالعه  ازاد می کند 3 ناهار می خورد درست مثل زمزکی ها ساعت 4 تا 5 می خوابد 5تا6 فیلم نگا می کند  6تا7 مشق می نویسد 7تا9 به کارناوال های ر وز های تعطیل لوزستان می رود  9 تا 10شام میخورد ودر کنار خانواده بودن  درست مثل زمزکی ها وساعت 10 خوابیدن                                                                                                                             حالا شما بگین کدام یک از این دو روز تعطیل راحت تری دارند                       

نظرات 3 + ارسال نظر
صدف جمعه 8 آذر 1392 ساعت 16:08

زمزکی ها چه خوبن عسل جون

اونا دشمن لوزستانی ها هستن

نسترن جمعه 8 آذر 1392 ساعت 16:07

منم مسابقه میخوام شرکت کنم

شما هم یک شرکت کننده شدید

رهگذر پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 11:22

من دوست دارم ترکیبی از این دو باشم یه چیزی شبیه
لوزمک

نخیر نمی شه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.